Wij maken van uw feest een betoverende dag!

Kasteel Wurfeld is de ideale locatie voor uw feestelijkheden. Uw bruiloft, verjaardag, bedrijfsfeest, personeelsfeest, babyborrel, doopsel of bijvoorbeeld communie is bij ons in goede handen. Ons idilisch, romantisch park leent zich uitstekend voor ceremonies, recepties en borrels. Daarnaast hebben wij 3 prachtige aangeklede feestzalen met raampartijen welke u verbinden met de natuur. De ideale setting voor uw feest.

We bespreken graag met u alle details van uw feest. Hiervoor nodigen wij u uit voor een kop koffie op het Kasteel. Samen maken we er een prachtig feest van. Neemt u gerust contact op met onze receptie voor een vrijblijvende afspraak.

Op onze website treft u al onze feestmenu's welke beschikbaar zijn vanaf 20 personen. Daarnaast vindt u hier onze receptieformules en eventuele extra's. Hiermee krijgt u al een idee hoe uw feest er kan uitzien. Buiten de feestmenu's kunnen we werken met seizoensgebonden gerechten. Het menu kan geheel naar uw wensen afgestemd worden.

Een feest is Kasteel Wurfeld betekend dat u op de dag zelf niets meer hoeft te regelen.
Kortom, wij zorgen dat u zelf kunt genieten van uw betoverende dag!

Waarom  Kiest u voor kasteel Wurfeld?

  • Persoonlijk contact, waarbij al uw wensen worden besproken .
  •  Een uitmuntende service van onze professionele banqueting brigade.
  • Culinaire verwennerij vanuit onze keuken met een Chefkok die al 25 jaar bij ons is.
  • De mogelijkheid tot overnachten tegen speciale tarieven.
  • 2,5 ha park als ideale setting voor al uw feesten.
  • Prachtig aangeklede zalen met bloemstukjes .
  • Gratis ruime parking.

Op onderstaande pdf treft u al onze feest/banquetingmenu's aan, het kindermenu vind u hier.

Feestmenu's 2023.pdf

Drankenarrangementen.pdf

Extra's

Menukaarten:

We kunnen eventueel zorgen voor menukaarten,
met een minimum van 15 stuks. We rekenen voor:
100 stuks= € 1,50/stuk
75 stuks= € 1,75/stuk
50 stuks= € 1,95/stuk
35 stuks= € 2,30/stuk
25 stuks= € 2,50/stuk
15 stuks= € 2,90/stuk
10 stuks (minimun aantal)= € 3,50/stuk

Naamkaartjes:

Voor uw tafelindeling zijn er naamkaartjes nodig. Voor een naamkaartje rekenen we € 0,25 per stuk.

Tafeldecoraties:

Wij werken met tafeldecoratiestukjes, dat zijn geen verse bloemen.
Indien U bloemstukjes wenst, dan kunnen we daarvoor zorgen.
De prijs bedraagt 5,90 euro per bloemstukje. U kunt ook eventueel zelf voor bloemstukjes zorgen.

Wintertuin Salon:

Indien U voor uw feest exclusief wenst te beschikken over de Wintertuin Salon, dan rekenen we hiervoor 2,50 euro p.p. U bent dan met een gezelschap van minimaal 45 personen en maximaal 70 personen.
De Wintertuin is normaal ons à-la-carte restaurant, voor het ombouwen en het terugzetten rekenen we deze kleine bijdrage.

Pralines:

Bij de koffie zijn er de gebruikelijk koekjes inbegrepen.
Wenst U er pralines bij dan rekenen we 0,40 euro per praline.

Bruidstaart:

U kunt uw eigen bruidstaart laten leveren.
Voor het serveren van uw taart rekenen we 1,80 euro p.p.
Dat is dan voor de bediening, het materiaal en de afwas.

We kunnen de bruidstaart ook zelf laten maken, dat is voor een minimum van 30 personen.
Tot 50 personen rekenen we 6,00 euro p.p.
Tot 100 personen rekenen we 5,60 euro p.p.
Tot 150 personen rekenen we 5,30 euro p.p.
Bruidstaart wordt (meestal) gemaakt op basis van biscuitdeeg, slagroom en fruit.
Toeslag voor marsepein bedraagt 0.50 euro p.p.

Uw CEREMONIE VOOR EEN HUWELIJK OF EEN DOOP OF ANDERE IN KASTEEL WURFELD

In Kasteel Wurfeld kunt u uw (huwelijks)ceremonie houden. We kunnen dit voor u binnen of buiten organiseren.
Buiten (in het park) kan dit alleen bij mooi weer of u zou zelf een tent moeten huren.

CEREMONIE BUITEN:
We rekenen 2,95 euro per stoel.
Voor tafels rekenen we 6,90/stuk.
Grote kaarsenhouden is 9,50/stuk.
Tafellakens= 2,90/stuk
Andere zaken zoals geluidsinstallatie dient U zelf te voorzien.

CEREMONIE BINNEN:
Zaalhuur voor 5 a 20 personen = 40 euro
Zaalhuur voor 20 a 40 personen = 65 euro
Zaalhuur voor 40 a 70 personen = 85 euro
Zaalhuur voor 70 a 100 personen = 100 euro
We rekenen 1,75 euro per stoel.
Voor tafels rekenen we 4,50/stuk.
Grote kaarsenhouder is 9,50/stuk.
Gebruik microfoon en microfooninstallatie = 25 euro
Gebruik muziekinstallatie = 20 euro
Beamer = 19 euro
Scherm = 10 euro
Andere zaken dient U zelf te voorzien.

We kunnen helaas niet toestaan dat men gooit/strooit met rozenblaadjes, rijst, confetti en andere zaken.

Vraag naar onze mogelijkheden voor de organisatie van uw feest op maat. Maatwerk is onze specialiteit.

Geheel vrijblijvend en zonder enige verplichting maken we daarna voor u een passende offerte. Uw feest is bij ons in goede handen!